Mándok Város Önkormányzata

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

2010. február 10.

E-mail Nyomtatás PDF
Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Mándok Városi Önkormányzat Képvisel?-testületének 2010. február 10-én tartott ülésén

N A P I R E N D E K

1./ El?terjesztés KEOP pályázat (3. számú iskolaépület energetikai fejlesztése) benyújtásának megtárgyalására. El?adó: Pekó László polgármester.

 2./ El?terjesztés az Általános M?vel?dési Központ helyiségeinek bérbeadására oktatás céljából. El?adó: Pekó László polgármester.

3./ El?terjesztés az önkormányzat 2010. évi költségvetés jóváhagyására. El?adó: Pekó László polgármester.

4./ El?terjesztés folyószámla hitelkeret megállapítására. El?adó: Pekó László polgármester.

5./ El?terjesztés munkabérhitel felvételére. El?adó: Pekó László polgármester.

6./ El?terjesztés az önkormányzat Közfoglalkoztatási Tervének elfogadására. El?adó: Pekó László polgármester.

7./ El?terjesztés Szavazatszámláló Bizottság tagjainak megválasztására. El?adó: Galambos Péterné jegyz?.

8./ El?terjesztés a köztisztvisel?k teljesítménykövetelményének alapját képez? 2010. évi célok meghatározására. El?adó: Galambos Péterné jegyz?.

9./ El?terjesztés a Cigány Kisebbségi Önkormányzat által használt épület bérletére, illetve használatára irányuló kérelmek megtárgyalására El?adó: Pekó László polgármester.

 

Mándok, 2010. február 10.

Pekó László polgármester

 

 

 

MÁNDOK VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISEL?-TESTÜLETÉNEK

5/ 2010. (II. 10.) számú

HATÁROZATA

A KEOP pályázat (3. számú iskolaépület energetikai fejlesztése) benyújtásának megtárgyalása

 Képvisel?-testület:

Megtárgyalta a KEOP pályázat benyújtásáról szóló el?terjesztést.

Felkéri a Balázs és Vécsey Kft-t, hogy a f?téskorszer?sítésre mutasson be újabb alternatívákat, és azt terjessze a képvisel?-testület elé.

A határozatról értesül:

1.) Balázs és Vécsey Kft.

 

 

 

MÁNDOK VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISEL?-TESTÜLETÉNEK

6/2010. (II. 10.) számú

HATÁROZATA

Az Általános M?vel?dési Központ helyiségeinek bérbeadásáról

Képvisel?-testület:

1.) Az önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodás szabályairól szóló rendelete alapján 5 évre bérbe adja - 2016.június 30. napjáig az Általános M?vel?dési Központ helyiségeit, a

- Bereg Szakképzéséért Kiemelten Közhasznú Alapítvány, Beregi Alapítványi Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola (Vásárosnamény, Kossuth u. 35.) részére - feln?ttoktatás, esti gimnázium, valamint

- a Levedi Nonprofit Kft. (Mándok) részére

iskolarendszer? esti tagozatos, valamint feln?ttek részére esti gimnáziumban érettségit adó képzés indításához.

2.) Megbízza az ÁMK igazgatóját, hogy az oktatáshoz szükséges helyiségek biztosítása tárgyában egyeztessen a bérl?kkel.

3.) Felhatalmazza a polgármestert a bérleti szerz?dés megkötésére.

A határozatról értesülnek:

1.) ÁMK igazgatója, Mándok

2.) Bereg Szakképzéséért Kiemelten Közhasznú Alapítvány

Beregi Alapítványi Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola, Szerényi Lászlóné igazgató

3.) Levedi Nonprofit Kft. Mándok, Varga János ügyvezet? igazgató.

 

 

 

MÁNDOK VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISEL?-TESTÜLETÉNEK

1/2010. (II. 10.) számú

RENDELETE

Az önkormányzat 2010. évi költségvetésér?l

Az önkormányzat képvisel?-testülete a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 91. § (1) bekezdésében, az államháztartásról szóló 1992. évi XXXVIII. törvény 65. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a 2010. évi pénzügyi tervér?l (költségvetésér?l) az alábbi rendeletet alkotja.

1. § A rendelet hatálya

(1) A rendelet hatálya a képvisel?-testületre, annak bizottságaira, a polgármesteri hivatalra és az önkormányzat irányítása alá tartozó költségvetési szervekre (intézményekre) terjed ki.

(2) E rendelet rendelkezéseit a települési kisebbségi önkormányzat vonatkozásában a kisebbségi önkormányzat 2010. évi költségvetésér?l szóló 1/2010. (II. 8.) számú határozatában foglaltak figyelembevételével lehet alkalmazni.

2. § A költségvetés címrendje

(1) Az államháztartásról szóló törvény 67. § (3) bekezdésében foglaltak alapján az önkormányzat költségvetésének címrendjét a (2) bekezdés szerint állapítja meg.

(2) Az önkormányzat irányítása alatt álló önállóan m?köd? és gazdálkodó szervek, továbbá a polgármesteri hivatal külön-külön alkotnak egy-egy címet. Alcímet alkotnak a polgármesteri hivatalon belül az igazgatási tevékenység, a szociális gondoskodás, város- községgazdálkodási feladatok, stb. A címrendet a költségvetési rendelet 4/I/A, 4/I/B, 4/II, 4/III.  számú mellékletei tartalmazzák.

3. § A költségvetés bevételei és kiadásai

(1) A képvisel?-testület az önkormányzat 2010. évi költségvetését: 843.464 e Ft költségvetési bevétellel, 971.334 e Ft költségvetési kiadással, 127.870 e Ft költségvetési hiánnyal (ebb?l m?ködési: 102.464 e Ft, felhalmozási: 25.406 e Ft) állapítja meg.

Ezen belül:

  • M?ködési célú bevétel: 906.877 e Ft

Ebb?l:

- m?ködési célú (rövid lejáratú) hitel: 102.464 e Ft

  • M?ködési célú kiadások: 906.877 e Ft

Ebb?l:

- a személyi juttatások kiadásai: 335.325 e Ft

- a munkaadót terhel? járulékok: 89.727 e Ft

- a dologi kiadások: 234.470 e Ft

- az ellátottak pénzbeli juttatásai: 213.283 e Ft

- a speciális célú támogatások: 17.872 e Ft

- a céltartalék: 10.000 e Ft

- kamatkiadás: 6.200 e Ft

  • Felhalmozási célú bevétel: 64.457 e Ft

Ebb?l:

- felhalmozási célú (hosszú lejáratú) hitel: 25.406 e Ft

  • Felhalmozási célú kiadás: 64.457 e Ft

Ebb?l:

- a felújítások összege: 51.652 e Ft

- a beruházások összege: 9.250 e Ft

- felhalmozási célú hiteltörlesztés: 3.555 e Ft-ban állapítja meg.

(2) Az önkormányzat bevételi és kiadás f? összegén belül a kisebbségi önkormányzat költségvetését: 611 e Ft költségvetési bevétellel, 611 e Ft költségvetési kiadással, Ø e Ft költségvetési hiánnyal állapítja meg.

Ezen belül:

  • M?ködési célú bevételt: 611 e Ft
  • M?ködési célú kiadásokat: 611 e Ft

Ebb?l:

- a dologi kiadásokat: 611 e Ft-ban állapítja meg.

(3) Az (1) bekezdésében megállapított költségvetési bevételek forrásonkénti, a költségvetési kiadások jogcímenkénti megoszlását mérlegszer?en önkormányzati szinten, továbbá a finanszírozási célú m?veletek bevételeit és kiadásait a rendelet 1. számú melléklete alapján határozza meg a képvisel?-testület.

(4) A m?ködési és felhalmozási célú bevételi és kiadási el?irányzatokat – tájékoztató jelleggel – mérlegszer?en önkormányzati szinten a 2/a. és 2/b. számú melléklet szerint állapítja meg a képvisel?-testület.

(5) A (2) bekezdésben megállapított kisebbségi önkormányzat bevételeit, kiadásait elkülönítetten tartalmazó mérleget a 1/A. sz. melléklet szerint hagyja jóvá a képvisel?-testület.

(6) A normatív hozzájárulásokat jogcímenként a képvisel?-testület a 3. számú melléklet alapján hagyja jóvá.

4. § A képvisel?-testület az önkormányzat 2010. évi költségvetését részletesen a következ?k szerint állapítja meg:

(1) Az önkormányzat költségvetésében szerepl? felhalmozási kiadások feladatonkénti részletezését az 5. számú melléklet szerint.

(2) Az önkormányzat költségvetésében szerepl? felújítási kiadások célonkénti ütemezését az 5. számú melléklet szerint.

(3) A polgármesteri hivatal költségvetésének feladatonkénti megoszlását a rendelet 4/I/A. számú melléklete szerint.

(4) A több éves kihatással járó kötelezettségek (feladatok) el?irányzatait éves bontásban a 6. számú melléklet szerint fogadja el azzal, hogy a kés?bbi évek el?irányzatait véglegesen az adott évi költségvetés elfogadásakor állapítja meg.

(5) Az önkormányzat által adott közvetett támogatásokat a 8. számú melléklet szerint.

(6) Az EU-s támogatással megvalósuló programokat és projekteket, valamint az önkormányzaton kívül megvalósult projektekhez való hozzájárulást a 11. számú melléklet szerint.

(7) A képvisel?-testület a éves létszám el?irányzatot költségvetési szervenként, feladatonként az alábbiak szerint állapítja meg (3 -20/210. iktatószámú feljegyzés alapján történt az éves létszám el?irányzat pontosítása, mely mellékelve.):

Polgármesteri hivatal: 22 f?

Ebb?l:

         Város és községgazdálkodás: 1 f?

         Család és n?védelmi eü-i gond.: 3 f?

         Igazgatási tevékenység: 18 f?

Gyermekkert Óvoda: 32 f?

Ebb?l:

         Óvodai nevelés: 28 f?

         Intézményi étkeztetés: 3 f?

         Munkahelyi vendéglátás: 1 f?

Általános M?vel?dési Központ: 96 f?

Ebb?l:

         Intézményi étkeztetés: 9 f?

         Munkahelyi vendéglátás: 1 f?

         Egyéb vendéglátás: 1 f?

         Ált. isk. okt.:1-4: 29 f?

         Ált. isk. okt. 5-8: 40 f?

         SNI 1-4: 1 f?

         SNI 5-8: 2 f?

         Napközi otthonos nevelés: 4 f?

         Tanulószobai nevelés: 2 f?

         Közm?vel?dési tevékenység: 6 f?

         Könyvtári szolgáltatás: 1 f?

Összesen: 150 f?.

(8) A költségvetési évet követ? 2 év várható el?irányzatait, a költségvetési év folyamatai és áthúzódó hatásai, valamint a gazdasági el?rejelzések ismeretében a 12. számú mellékletben foglaltak szerint hagyja jóvá.

(9) A képvisel?-testület az önkormányzat 2010. évi el?irányzat-felhasználási ütemtervét havi bontásban a 9. számú melléklet szerint hagyja jóvá.

(10) Az önkormányzat a kiadások között 10.000 e Ft céltartalékot állapít meg. A tartalékkal való rendelkezés jogát a képvisel?-testület fenntartja magának.

(11) A közfoglalkoztatottak 2010. évi éves létszám el?irányzatát a Közfoglalkoztatási Tervben meghatározottak szerint állapítom meg.

5. § Megvalósítási terv

Az Áht. 125. § (4) bekezdése alapján az Áht. 90. § (4) bekezdésében foglalt megvalósítási terv elkészítését?l az irányító szerv eltekint.

6. § A költségvetés végrehajtásának szabályai

Az önkormányzati szint? költségvetés végrehajtásáért a polgármester, a könyvvezetéssel kapcsolatos feladatok ellátásáért a jegyz? a felel?s.

7. § Amennyiben a költségvetési szerv 30 napon túli, elismert tartozásállományának mértéke eléri az éves eredeti kiadási el?irányzatának 10%-át, vagy egyébként a 150 millió forintot, és a tartozását egy hónapon belül nem tudja 30 nap alá szorítani, akkor az irányító szerv a költségvetési szervnél önkormányzati biztost jelöl ki.

8. § A költségvetési szerv vezet?je e rendelet 13. számú mellékletében foglalt adatlapon köteles a tartozásállományról adatot szolgáltatni. A költségvetési szerv az általa elismert tartozásállomány tekintetében - nemleges adat esetén is - havonta a tárgyhó 25-ei állapotnak megfelel?en a tárgyhónapot követ? hó 5-éig az önkormányzat jegyz?je részére köteles adatszolgáltatást teljesíteni.

9. § (1) A 3. § (1) bekezdésében kimutatott költségvetési hiány fedezetének megteremtése érdekében a képvisel?-testület elrendeli, hogy a polgármesteri hivatal készítse el? az önhibáján kívül hátrányos helyzetbe jutott önkormányzati kiegészít? támogatás benyújtásához szükséges igénybejelentést, és el? kell készíteni a pénzintézethez benyújtandó hitelkérelmet.

(2) Az (1) bekezdés szerinti intézkedések megtételér?l és a támogatási igény kimunkálásáról, valamint a hitelkérelem és határid?ben történ? benyújtásáról a polgármester gondoskodik, külön képvisel?-testületi döntés alapján.

10. § (1) A képvisel?-testület a jóváhagyott kiadási el?irányzatok közötti átcsoportosítás jogát minden esetben fenntartja magának.

(2) A képvisel?-testület az év közben engedélyezett központi támogatások (pótel?irányzatok) felhasználásáról, a jegyz? által történ? el?készítés után, a polgármester el?terjesztése alapján, az els? negyedév kivételével negyedévente, de legkés?bb a költségvetési évet követ? év február 28-áig - december 31-i hatállyal dönt. A költségvetési rendelet módosításáról.

(3) Amennyiben év közben az Országgy?lés el?irányzatot zárol az önkormányzatnál, annak kihirdetését követ?en a jegyz? haladéktalanul a képvisel?-testület elé terjeszti a költségvetési rendelet módosítását.

11. § (1) Az önállóan m?köd? és gazdálkodó költségvetési szervek rendeletben meghatározott bevételi és kiadási el?irányzatai felett az intézmények vezet?i el?irányzat-felhasználási jogkörrel rendelkeznek.

(2) Az (1) bekezdésben meghatározott költségvetési szervek a többletbevételük terhére is csak a forrásképz?dés mértékének, illetve ütemének figyelembe vételével és a költségvetési szerv biztonságos m?ködésének szem el?tt tartásával vállalhatnak kötelezettséget.

(3) Az önkormányzat felügyelete alá tartozó költségvetési szervek a többletbevételük terhére, a felhalmozási jelleg? kiadási el?irányzataikat saját hatáskörben nem emelhetik fel, csak a képvisel?-testület jóváhagyását követ?en.

(4) Az önállóan m?köd? költségvetési szerv felel a számára a saját költségvetésében meghatározott el?irányzatok felhasználásáért. Köteles feladatai ellátásáról, munkafolyamatai megszervezésér?l úgy gondoskodni, hogy az biztosítsa az önállóan m?köd? és gazdálkodó költségvetési szerv költségvetésében megállapított el?irányzatok gazdaságos, hatékony és takarékos felhasználását.

(5) Az önállóan m?köd? és gazdálkodó költségvetési szervek saját hatáskörben végrehajtott el?irányzat-változtatásáról a jegyz? el?készítésében a polgármester a képvisel?-testületet harminc napon belül tájékoztatja. Az önállóan m?köd? és gazdálkodó költségvetési szerv vezet?je a saját hatáskörben végrehajtott el?irányzat-változtatásról öt napon belül köteles a jegyz?t tájékoztatni.

12. § (1) Az önállóan m?köd? és gazdálkodó költségvetési szerv vezet?je köteles saját hatáskörben kialakítani számviteli rendjét a jegyz? által meghatározott módon a számviteli politikájukban és számlarendjükben rögzíteni.

(2) Valamennyi önállóan m?köd? és gazdálkodó költségvetési szerv köteles bels? szabályzatban rögzíteni a m?ködéshez, gazdálkodáshoz kapcsolódóan a gazdálkodás vitelét meghatározó szabályokat, a mindenkor érvényes központi szabályozás figyelembe vételével, illetve a szükséges módosításokat végrehajtani. A szabályozásbeli hiányosságért, a felel?sség a mindenkori intézményvezet?t terheli.

13. § (1) A feladat elmaradásából származó személyi és dologi megtakarítások felhasználására csak a képvisel?-testület engedélyével kerülhet sor.

(2) A képvisel?-testület által jóváhagyott kiemelt el?irányzatokat valamennyi önállóan m?köd? és gazdálkodó költségvetési szerv köteles betartani. Az el?irányzat túllépés fegyelmi felel?sséget von maga után.

14. § (1) Az önállóan m?köd? és gazdálkodó költségvetési szervek pénzellátásáról a polgármesteri hivatal köteles gondoskodni a költségvetési rendelet 10. sz. mellékletét képez? pénzellátási terv alapján. (nettó finanszírozás).

(2) A polgármesteri hivatal, valamint az önállóan m?köd? és gazdálkodó költségvetési szervek az évközi el?irányzat-módosításokról a jegyz? által elrendelt formában kötelesek naprakész nyilvántartást vezeti.

15. § Létszám- és bérgazdálkodással kapcsolatos el?írások

(1) A polgármesteri hivatal, valamint az önállóan m?köd? és gazdálkodó költségvetési szervek vezet?i önálló létszám- és bérgazdálkodási jogkörében eljárva az intézmény részére engedélyezett létszám (álláshely) keretet a tényleges foglalkoztatás során köteles betartani.

(2) Az egyes foglalkoztatási formákra (teljes munkaid?s, részmunkaid?s, valamint a megbízási, tiszteletdíjas foglalkoztatás) álláshelyenként, illetve összességében az elemi költségvetésben tervezett (módosított személyi juttatás) el?irányzatát nem lépheti túl.

(3) Az intézményeknél keletkezett bérmaradványból jutalom kifizetésére – a képvisel?-testület engedélyével – csak abban az esetben kerülhet sor, ha valamennyi jogszabály szerinti fizetési kötelezettségét teljesíti.

(4) A képvisel?-testület a közalkalmazotti, és köztisztvisel?i illetmények megállapításánál csak a törvény által kötelez?en el?írt, illetve a munkáltatók által engedélyezett átsorolásokra, illetve kedvezmények többletköltségeire biztosít önkormányzati támogatást.

16. § A költségvetés végrehajtásának ellen?rzése

(1) A költségvetés végrehajtását az önállóan m?köd? és gazdálkodó költségvetési szervek tekintetében a polgármesteri hivatal köteles ellen?rizni, az éves ellen?rzési munkatervében foglaltak szerint. Az ellen?rzés tapasztalatairól a polgármester a zárszámadási rendelettervezet el?terjesztésekor köteles a képvisel?-testületet tájékoztatni.

(2) A jegyz? köteles gondoskodni valamennyi önállóan m?köd? és gazdálkodó, továbbá önállóan m?köd? költségvetési szerv tekintetében a FEUVE rendszer és a bels? ellen?rzés megszervezésér?l és m?ködtetésér?l.

17. § Záró és vegyes rendelkezések

(1) Ez a rendelet a kihirdetés napján lép hatályba, de rendelkezéseit 2010. január 1-jét?l kell alkalmazni.

(2) A rendelet kihirdetésér?l a jegyz? gondoskodik.

 

 

 

MÁNDOK VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISEL?-TESTÜLETÉNEK

7/2010. (II. 10.) számú

HATÁROZATA

Folyószámla-hitel felvételér?l

Képvisel?-testület:

1.) Mándok Városi Önkormányzat Képvisel?-testülete 40 millió Ft - azaz Negyvenmillió forint - folyószámlahitelt kíván igénybe venni az Országos Takarékpénztár és Kereskedelmi Bank Nyrt. Északkelet-magyarországi Régió Nyíregyházi Fiók Kereskedelmi Banki Centrumától.

2.) A hitel célja az önkormányzat  és intézményei zavartalan m?ködése, m?ködtetése.

Hitel igénybevételének ütemezése: 2010. március.

Hitel végs? lejárata: 2011. március.

Hiteltörlesztések ütemezése: számlára érkez? jóváíráskor azonnal, de legkés?bb 2011. március.

Hitel fedezete: állami támogatás és az SZJA bevételek engedményezése.

Kötelezettséget vállal arra, hogy a hitelezés évében az éves költségvetésbe a hitel törlesztését és a hiteldíjak megfizetését tervezi és jóváhagyja.

3.) Felhatalmazza a polgármestert és a jegyz?t a hitel felvételével kapcsolatos szerz?dések aláírására.

Határozatról értesül:

1./ OTP Bank Északkelet-magyarországi Régió Nyíregyházi Fiók Kereskedelmi Banki Centrum

 

 

 

MÁNDOK VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISEL?-TESTÜLETÉNEK

8/2010. (II. 10.) számú

HATÁROZATA

Munkabérhitel felvételér?l

Képvisel?-testület:

1.) Mándok Városi Önkormányzat Képvisel?-testülete havi 18 millió Ft - azaz Tizennyolcmillió forint - munkabérhitelt kíván igénybe venni az Országos Takarékpénztár és Kereskedelmi Bank Nyrt. Északkelet–magyarországi Régió Nyíregyházi Fiók Kereskedelmi Banki Centrumától.

2.) A hiteltörlesztések ütemezése a nettó normatív állami támogatás megérkezésekor történik.

3.) Felhatalmazza a polgármestert és a jegyz?t a hitelfelvételével kapcsolatos szerz?dések aláírására.

Határozatról értesül:

1./ OTP Bank Északkelet-magyarországi Régió Nyíregyházi Fiók Kereskedelmi Banki Centrum.

 

 

 

MÁNDOK VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISEL?-TESTÜLETÉNEK

9/2010. (II. 10.) számú

HATÁROZATA

Az önkormányzat Közfoglalkoztatási Tervének elfogadásáról

Képvisel?-testület:

Az önkormányzat 2010. évi Közfoglalkoztatási Tervét – a melléklet szerint - elfogadja.

A határozatot kapják:

1./ Magyar Államkincstár, Nyíregyháza

2./ Polgármesteri hivatal pénzügyi iroda

3./ Irattár

 

 

 

MÁNDOK VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISEL?-TESTÜLETÉNEK

10/ 2010. (II. 10.) számú

HATÁROZATA

A Szavazatszámláló Bizottságok tagjainak megválasztásáról

Képvisel?-testület:

A választási eljárásról szóló 1997. évi C. törvény 23. §. (1) bekezdése alapján Mándok városban m?köd? négy szavazókörre vonatkozóan az alábbi személyeket választja meg a Szavazatszámláló Bizottságokba:

01. számú szavazókör:

Téglási Jánosné: Mándok, Kossuth u. 16.

Balogh Jánosné: Mándok, Vasút u. 26.

Ésikné Márta Erika: Mándok, Rákóczi u. 5.

Tóth Pálma: Mándok, Rákóczi u. 54.

Rabb László: Mándok, Rákóczi u. 25.

02. számú szavazókör:

Béres Lászlóné: Mándok, Rákóczi u. 90.

Sajtos Józsefné: Mándok, Dózsa u. 76.

Papp Istvánné: Mándok, Kossuth u. 27.

Jámbrik Mária: Mándok, Szent István tér 6.

Tamás Zoltán: Mándok, Pet?fi u. 13.

03. számú szavazókör:

Jámbrik Józsefné: Mándok, Táncsics u. 30/B

Tóth Mihályné: Mándok, Ságvári u. 20.

Berta Bernadett: Mándok, Arany J. u. 45.

Gergely Katalin: Mándok, Jókai u. 21/A

Rabb Andrásné: Mándok, Honvéd u. 19.

04. számú szavazókör:

Bacskóczki Györgyné: Mándok, Hunyadi u. 16.

Nemes Tiborné: Mándok Pet?fi u. 60.

Orbán Zoltánné: Mándok, Pet?fi u. 42.

Babják Istvánné: Mándok, Pet?fi u. 50.

Bódi-Bezzegh Anita: Mándok, Mester u. 18.

A határozatról értesülnek:

1./ HVI vezet?je helyben

2./ Szavazatszámláló Bizottság tagjai

 

 

 

MÁNDOK VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISEL?-TESTÜLETÉNEK

11/2010. (II. 10.) számú

HATÁROZATA

A köztisztvisel?k teljesítménykövetelményének alapját képez? 2010. évi célok meghatározásáról

Képvisel?-testület:

A köztisztvisel?k jogállásáról szóló – többször módosított – 1992. évi XXIII. törvény 34. §. (3) bekezdése alapján a 2010. évi teljesítmény-követelmények alapját képez? kiemelt célokat az alábbiak szerint állapítja meg:

2010. évi országgy?lési, valamint helyi választások lebonyolítása

1.) A 2010. április 11. napjára, illetve április 25. napjára kit?zött országgy?lési választásokkal kapcsolatos feladatok végrehajtása, törvényes lebonyolítása.

2.) A 2010. októberében várható helyi önkormányzati választásokkal kapcsolatos feladatok végrehajtása, törvényes lebonyolítása.

Képvisel?-testület, bizottságok m?ködése

1.) A képvisel?-testület és bizottságai döntéseinek el?készítése, a jogszabályi el?írások betartása, a testületi határozatok végrehajtása.

2.) Önkormányzati rendeletek folyamatos felülvizsgálata, aktualizálása.

Polgármesteri hivatal, igazgatási feladatok

1.) A szociális törvény változásával kapcsolatos feladatok, a megállapított támogatások felülvizsgálatával kapcsolatos feladatok végrehajtása.

2.) Az ipar?zési adó beszedésével kapcsolatos feladatok ellátása. Adatok szolgáltatása, átadása az APEH részére.

3.) A közigazgatási hatósági eljárással és szolgáltatással kapcsolatos szabályok maradéktalan betartása.

4.) A jogszabályi változások folyamatos figyelemmel kísérése és azok betartása.

5.) Ügyfélközpontú, az állampolgárok elvárásainak megfelel?, kulturált ügyintézés biztosítása.

6.) A szakmai feladatok színvonalas, áttekinthet? ellátása.

7.) Min?ségirányítási rendszer kiépítésével kapcsolatos pályázati lehet?ségek figyelése, lehet?ség szerint pályázat elkészítése, benyújtása.

8.) A közhasznú, illet?leg közcélú munka keretében történ? foglalkoztatás szervezése.

9.) A közcélú foglalkoztatást megalapozó 2010. évi közfoglalkoztatási tervben foglaltak végrehajtása.

10.) Az Európai Uniós elvárásokhoz igazodó szaktudás b?vítése (informatika, e-közigazgatás).

11.) A város internetes honlapjának fejlesztése, tartalmának rendszeres aktualizálása, az önkormányzati döntések, rendeletek elérhet?vé tétele.

12.) Városi rendezvények, ünnepségek szervezése, színvonalának emelésében történ? közrem?ködés.

Pénzügy, vagyongazdálkodás

1.) Az önkormányzat 2010. évi költségvetésének tervezése és végrehajtásának szervezése.

2.) Az intézmények költségvetési gazdálkodását, a m?ködés zavartalanságát és a felhalmozási feladatok végrehajtását szervez?, irányító munka színvonalának biztosítása.

3.) Pályázaton elnyert pénzeszközök szabályszer? felhasználásának, elszámolásának biztosítása.

4.) A folyamatba épített el?zetes és utólagos ellen?rzés hatékonyságának biztosítása.

Településfejlesztés

1.) Különböz? pályázati lehet?ségek feltérképezése, a pályázattal elnyerhet? Európai Uniós, központi régiós, megyei források minél szélesebb kör? kihasználása.

2.) Pályázatok el?készítése, képvisel?-testület elé terjesztése.

3.) A 2010. évi költségvetésben meghatározott konkrét fejlesztési célkit?zések megvalósításának szakmai segítése, a feladatok koordinálása.

4.) Közterületek rendeltetést?l eltér? használatának folyamatos ellen?rzése.

 

 

 

MÁNDOK VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISEL?-TESTÜLETÉNEK

12/2010. (II. 10) számú

HATÁROZATA

A Cigány Kisebbségi Önkormányzat által használt épület bérletére, illetve használatára irányuló kérelmek megtárgyalásáról

Képvisel?-testület:

1.) Az önkormányzat tulajdonában lév? Mándok, Szent István tér 1. szám alatti helyiséget továbbra is a Cigány Kisebbségi Önkormányzat használatába adja.

2.) Hozzájárul ahhoz, hogy a Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség (4600 Kisvárda, Várday István u. 7.) az épületben 2010. májustól októberig terjed? id?szakban, vasárnap és ünnepnapokon, istentiszteletet, lelki gondozást, valamint szociális segítségnyújtást tartson.

A határozatról értesülnek:

1.) Cigány Kisebbségi Önkormányzat

2.) Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség 4600 Kisvárda, Várday I. u. 7.

3.) Kiss István Anzodo Kft ügyvezet?je

 

Mándok, 2010. február 11.

 

Pekó László polgármester                                            Galambos Péterné jegyz?

 

Jegyz?könyv-hitelesít?k: Barna István és Bódi Ferenc

 

 
Hirdetés
Ma 2024. május 05., vasárnap, Györgyi napja van. Holnap Ivett és Frida napja lesz.

Pályázatok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MÁNDOK Integrált Településfejlesztési Stratégia

Elkészült Mándok város Integrált Településfejlesztési Stratégiájának végleges verziója.

 

MÁNDOK Integrált Településfejlesztési Stratégia

Mándok ITS Megalapozó vizsgálat

 

KEOP Energetikai korszerűsítés Mándok


Mándoki Gyermekkert Óvoda és Bölcsőde

Mándoki Általános Iskola

Mándoki Petőfi Sándor Művelődési Ház és Könyvtár

Mándoki M?velödési Ház és a Közösségi Ház közös információs oldala
 
 

Mándok VSE

 

Mándoki Vendégház

 


 

 

 

elelmiszerbank_logo

 

 

 

"Mándokot a Magyar Élelmiszerbank Egyesület támogatja"

 

 

KÖZBESZERZÉSEK

Magyar Államkincstár

Eladó Ingatlanok

Bejelentkez


 
 
honlap_kp_ovi2.jpg   
 amuvhazmagy.jpg