Mándok Város Önkormányzata

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

Az Okmányiroda tájékoztatója

E-mail Nyomtatás PDF

Tájékoztatom Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2010. szeptember 21-én kedden, szeptember 24-én pénteken valamint szeptember 29-én szerdán az Okmányirodában a “választásnapi rendszerek” országos próbájára kerül sor. A lehetőségekhez mérten igyekszünk biztosítani a zavartalan ügyfélfogadást, a teljes körű ügyintézést. A rendszer túlterheltsége miatt azonban előfordulhat üzemzavar, mely adott esetben az ügyintézési idő megnövekedésében nyilvánulhat meg.

A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala 3/9-69/2010. számú állásfoglalása alapján tájékoztatjuk Önöket, hogy a választási feladatok biztonságos ellátása mellett az Okmányiroda (Polgármesteri Hivatal 4625 Záhony, Ady E. út 35.) a 2010. évi önkormányzati választást megelőző, 2010. október 2-án és a szavazás napján azaz 2010. október 3-án ügyeletet tart melynek keretében lehetőség lesz állandó személyi azonosító igazolvány kérelmezési eljárás részeként ideiglenes személyazonosító igazolvány és/vagy a lakcímigazolvány kiállítására és átadására, valamint az okmányirodai átvétellel kért állandó személyazonosító igazolvány, útlevél vagy kártya típusú vezetői engedély átadására.

 

Tájékoztatom Önöket, hogy azon állampolgárok, akik érvényes személyazonosító okmánnyal illetőleg érvényes lakcímet igazoló hatósági igazolvánnyal a választás napján nem rendelkeznek választójogukat nem gyakorolhatják.

 

Az ideiglenes személyazonosító igazolvány igényléséhez szükséges - az igénylő személyes jelenléte mellett - a lejárt személyazonosító igazolvány, lakcímigazolvány (amennyiben rendelkezik vele az ügyfél), a születési anyakönyvi kivonat, a házassági névvel rendelkező nők esetében házassági anyakönyvi kivonat.

 

Az eljárás díja 1.500,- Ft, mely a helyszínen befizethető, amennyiben anyakönyvi kivonatokkal a helyszínen nem rendelkeznek az eljárás díja 3.000,- Ft.

 

Felhívjuk figyelmüket, hogy ideiglenes személyazonosító igazolvány és/vagy lakcímigazolvány kiállítására csak abban az esetben kerülhet sor az ügyeleti nyitva tartás során, ha nem rendelkeznek érvényes útlevéllel vagy kártya típusú vezetői engedéllyel illetve azokkal rendelkeznek, de lakcímkártyával nem.

Az ügyeleti nyitvatartási rend:

     

  • 2010. október 2. (szombat) 10- 12 óráig valamint 14-16 óráig
  •  

     

  • 2010. október 3. (vasárnap) 7-17 óráig
  •  

     

     

 
Ma 2018. április 21., szombat, Konrád és Zelmira napja van. Holnap Csilla és Noémi napja lesz.

Szenyvízfejlesztési projekt

MÁNDOK Integrált Településfejlesztési Stratégia

Elkészült Mándok város Integrált Településfejlesztési Stratégiájának végleges verziója.

 

MÁNDOK Integrált Településfejlesztési Stratégia

Mándok ITS Megalapozó vizsgálat

 

KEOP Energetikai korszerűsítés Mándok


Mándoki Gyermekkert Óvoda és Bölcsőde

Mándoki Általános Iskola

Mándoki Petőfi Sándor Művelődési Ház és Könyvtár

Mándoki M?velödési Ház és a Közösségi Ház közös információs oldala
 
 

Mándok VSE

 

Mándoki Vendégház

 

Online felhasználók

Oldalainkat 89 vendég böngészi

elelmiszerbank_logo

 

 

 

"Mándokot a Magyar Élelmiszerbank Egyesület támogatja"

Záhony és Térsége Többcálú Kistérségi Társulás

 

KÖZBESZERZÉSEK

Eladó Ingatlanok