PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Mándok Város Önkormányzat Képviselő-testülete Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet
a Petőfi Sándor Művelődési Ház és Könyvtár
igazgatói (magasabb vezetői)
beosztás ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
Vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időtartamra, 5 évre szól, 2018.08.01-től 2023.07.31-ig
Munkavégzés helye:
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye, 4644 Mándok, Petőfi út 14/A.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A Petőfi Sándor Művelődési Ház és Könyvtár közművelődési feladatai mellett az intézmény vezetésére irányuló magasabb vezetői feladatok.
Magasabb vezetői megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető.
Illetmények és juttatások
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
A magasabb vezetői pótlék mértéke a 150/1992.(XI.20.) kormányrendelet alapján kerül meghatározásra.
Pályázati feltételek:
-
Főiskola, A 150/1992.(XI.20.) Kormányrendelet 2.§.(3) bekezdésében, továbbá a 6/A §.(1) bekezdésében meghatározottaknak megfelelés, figyelemmel a 6/F.§.(1) bekezdésében foglaltakra, és a 6/G.§ (2) bekezdésében foglalt feltételeknek való megfelelés,
-
A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992.évi XXXIII.törvény 20.§.(2) bekezdésében foglaltaknak megfelelés,
-
legalább 5 éves szakmai tapasztalat,
-
legalább 5 éves vezetői gyakorlat,
-
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
-
büntetlen előélet, és nem áll muzeális intézményben, nyilvános könyvtárban, közlevéltárban és közművelődési intézményben végezhető tevékenység lefolytatását kizáró foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt,
-
magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával történő rendelkezés, illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
-
szakmai önéletrajz,
-
az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó program,
-
iskolai végzettséget igazoló okmányok hiteles másolat,
-
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, annak igazolásával, hogy a pályázó nem áll könyvtári, közművelődési szakterületen végezhető tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
-
Államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam elvégzését igazoló tanúsítvány másolata, vagy nyilatkozat a két évben belüli elvégzéséről,
-
Arról szóló nyilatkozat, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatok kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben a pályázó hozzájárul.
-
Pályázó nyilatkozata arról, hogy a személyét érintő kérdés tárgyalásakor nyílt vagy zárt ülést kér.
A munkakör betölthetőségének időpontja: legkorábban 2018. augusztus 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. június 11.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton: a pályázatnak Mándok Város Önkormányzata címére történő megküldésével: 4644 Mándok, Ady Endre u. 1. sz. Kérjük a borítékon feltüntetni „intézményvezetői pályázat” szöveget.
Személyesen: Pekó László polgármester részére Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye 4644 Mándok, Ady Endre u. l. sz.
A pályázatokat zárt borítékban, 2 példányban kell benyújtani.
A pályázat elbírálásának módja, rendje: A pályázatokról a képviselő-testület a törvényben előírt szakértői bizottság véleményének mérlegelésével dönt, fenntartva a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. július 12.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pekó László polgármester nyújt, a 06-45/435-002-es telefonszámon.
< Előző | Következő > |
---|